Open call expositie Loods 6

9 sep 2023

Expositie Loods 6, Amsterdam 10-12 NOV 2023

DEADLINE VERLENGD TOT 30 SEPTEMBER 2023

Kunstenaarsvereniging Sint Lucas organiseert een expositie in Loods 6 in Amsterdam van 10 t/m 12 November 2023.

Met deze Open Call wil Sint Lucas kunstenaars die aan het begin van hun carrière staan de mogelijkheid bieden om te exposeren tijdens deze expositie. Het gaat daarbij om talent met een professionele ambitie in de beeldende kunsten. We streven naar een kwalitatief hoogstaand, inhoudelijk sterk en visueel divers kunstaanbod.

Wil jij je opgeven voor de Open Call? Dan ontvangen we graag een digitaal dossier dat bestaat uit:

• Een verklarende tekst (waarom je mee wilt doen),
  • Jouw curriculum vitae,
  • Een portfolio van jouw werk (max 8 mb),
  • Een voorstel van drie werken die beschikbaar zijn voor de expositie

Deadline is 30 september 2023. We ontvangen jouw aanmelding graag via de mail: opencall@kunstenaarsverenigingsintlucas.nl.

INDIEN – EN SELECTIEPROCEDURE

Uiterlijk 30 september 2023 stuur je een digitaal dossier naar opencall@kunstenaarsverenigingsintlucas.nl. Onderwerp van de mail is: open call loods 6 + je naam en voornaamJe krijgt een bevestiging van ontvangst van de mail.

Een interne jury bestaande uit professionele kunstenaars/leden van de vereniging beoordelen de dossiers op de professionele ambitie van de deelnemer, de kwaliteit van het werk, de geschiktheid van het werk voor de expositie.

Begin oktober 2023 ontvangen deelnemers bericht of ze geselecteerd zijn en kunnen deelnemen aan de expositie.

Wat houdt het exposeren met de kunstenaarsvereniging Sint Lucas in?

Exposeren met kunstenaarsvereniging Sint Lucas zorgt voor zichtbaarheid bij een breed publiek van kunstliefhebbers en een select gezelschap van kunstprofessional. Deelname zal jouw werk een serieuze boost geven. Vragen? Neem contact op met kunstenaarsvereniging Sint Lucas via opencall@kunstenaarsverenigingsintlucas.nl